Z dniem 1 sierpnia 2023 r. nastąpiła zmiana dostawcy świadczącego usługi w ramach sklepu Seart.pl. Zmiana ta nie
wpływa na dotychczasowy sposób obsługi Klientów ani na realizację dotychczas złożonych zamówień.
Zmiana dostawcy polega na tym, że:
dotychczasowy dostawca tj. Anna Sekuła prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Skuła
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „SEART”(„Dotychczasowy Dostawca”) z końcem dnia 31
lipca 2023 r. zaprzestał świadczyć usługi drogą elektroniczną (czyli usługi konta, schowka, biuletynu, książki
adresowej i historii zakupów) w ramach sklepu Seart.pl, a od dnia 1 sierpnia 2023 r. usługi te zaczął
świadczyć nowy dostawca tj. spółka Seart Group sp. z o.o. („Nowy Dostawca”);
zamówienia złożone w sklepie Seart.pl do dnia 31 lipca 2023 r. oraz związane z nimi procesy posprzedażowe
zostaną obsłużone przez Dotychczasowego Dostawcę, natomiast zamówienia złożone od dnia 1 sierpnia
2023 r. będą obsługiwane już przez Nowego Dostawcę.
Abyś mógł nadal korzystać ze swojego konta w naszym sklepie, niezbędne jest wyrażenie przez Ciebie zgody na
rozpoczęcie świadczenia usług drogą elektroniczną przez Nowego Dostawcę oraz na przekazanie Nowemu Dostawcy
przez Dotychczasowego Dostawcę danych dotyczących Twojego konta. Zgody te możesz wyrazić do dnia 31 lipca
2024 r. Jeżeli do dnia 31 lipca 2024 r. nie wyrazisz tych zgód, będziemy musieli usunąć Twoje konto.
Zapoznałem się z treścią stosowanych przez spółkę Seart Group sp. z o.o. Regulaminu, Regulaminu usług elektronicznych i Polityki prywatności i akceptuję ich treść.* - przeczytaj więcej
Wyrażam zgodę na przekazanie spółce Seart Group sp. z o.o. przez Annę Sekułę prowadzącą działalność
gospodarczą pod firmą Anna Sekuła Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „SEART”, danych
dotyczących mojego konta w sklepie Seart.pl (w tym imienia i nazwiska, adresu e-mail, danych adresowych i
kontaktowych oraz historii zakupów) oraz na przetwarzanie moich danych przez spółkę Seart Group sp. z o.o.
w zakresie wskazanym w Polityce prywatności.*
BŁĄD: Wszystkie zgody są wymagane.
Jeżeli nie wyrażasz wskazanych zgód, możesz również usunąć swoje dotychczasowe konto lub założyć w naszym sklepie nowe konto.
BŁĄD: Podany adres email jest niezgodny z adresem mailowym konta. Podaj prawidłowy adres email.
BŁĄD: Podczas wysyłania emaila wystapił błąd, skontaktuj się z obsługą sklepu.