INFOLINIA: 601 316 615

Brak produktów w koszyku.

FAQ

Czy montaż obejmuje cały asortyment www.seart.pl?

Nie. Aktualnie usługa montażu obejmuje stelaże oraz łóżka z kolekcji Urban Forest, Rustyk, Marika, Tennessee i Exclusive. Pracujemy nad tym, aby poszerzyć asortyment objęty usługą. Produkty, dla których usługa jest dostępna posiadają odpowiednie oznaczenie na karcie produktu oraz formularz „Zapytaj o montaż” pozwalający na kontakt z BOK celem uzyskania wyceny oraz potwierdzenia dostępności usługi w danej lokalizacji.

Czy usługa montażu dostępna jest w całej Polsce?

Nie. Obecnie montaż dostępny jest wyłącznie w województwach: małopolskim, mazowieckim, śląskim i dolnośląskim. Staramy się, aby już wkrótce usługa montażu dostępna była w całej Polsce. O dostępność usługi w innych województwach oraz celem potwierdzenia możliwości wykupienia usługi w Twojej lokalizacji skontaktuj się z BOK telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na karcie produktowej („Zapytaj o montaż”).

Ile kosztuje montaż?

Koszt montażu uzależniony jest od mebla i lokalizacji, w której usługa będzie wykonywana. Celem uzyskania indywidualnej wyceny skontaktuj się z BOK telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na karcie produktowej („Zapytaj o montaż”).

Jak zamówić usługę?

Aby uzyskać ofertę cenową skontaktuj się BOK telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na karcie produktowej („Zapytaj o montaż”). Zachowując ciągłość korespondencji zaakceptuj ofertę na usługę, a BOK wprowadzi zamówienie do systemu. Są 3 możliwości:

  1. BOK wprowadza do systemu Twoje kompletne zamówienie na meble i usługę, po czym przesyła Fakturę Pro Forma z danymi do wykonania przelewu tradycyjnego.
  2. Wprowadź zamówienie na meble online, dokonując szybkiej płatności. Potwierdź chęć wykupienia usługi montażu w korespondencji z BOK, który wprowadzi zamówienie na usługę i prześle na wskazany adres mailowy fakturę Pro Forma z danymi do przelewu tradycyjnego.
  3. Wprowadź zamówienie na meble online, dokonując szybkiej płatności. W korespondencji z BOK potwierdź chęć wykupienia usługi montażu z dopłatą przy odbiorze. BOK doda usługę do Twojego zamówienia za meble. Wystawiając Fakturę Pro Forma potwierdzi kwotę dopłaty za usługę która musi odbyć się w momencie dostawy mebli.

Nie ma możliwości zapłaty za montaż przy realizacji tej usługi.

Czy montaż odbywa się w dniu dostawy mebli?

Nie. Ekipa montażowa kontaktuje się z Tobą telefonicznie celem ustalenia terminu montażu. Montaż może odbyć się najwcześniej w kolejnym dniu po dostawie mebli. W dniu realizacji usługi ekipa potwierdza termin na 30 minut przed przybyciem.

Co muszę zrobić żeby umożliwić montaż?

  • musisz być obecny w miejscu montażu w ustalonym terminie realizacji usługi i udostępnić go ekipie montażowej;
  • zabezpieczyć miejsce montażu, aby ekipa montażowa mogła zrealizować usługę bez ryzyka spowodowania szkód, np. podłogę, ściany, drzwi, meble i inne rzeczy znajdujące się w lokalu;
  • zapewnić odpowiednią ilość miejsca celem wniesienia i złożenia mebli;
  • udostępnić ekipie montażowej prąd lub inne media, jeżeli są one niezbędne do wykonania usługi;
  • na bieżąco współpracować z ekipą montażową w celu należytego wykonania usługi, w tym wskazać miejsce do ustawienia mebla oraz miejsce do wyrzucenia opakowań pozostałych po rozpakowaniu mebla;
  • zapewnić, by ekipie montażowej nikt nie przeszkadzał – w tym zapewnić nadzór nad zwierzętami.

Co się wydarzy jeśli montaż nie będzie możliwy?

Ekipa montażowa kontaktuje się z nami (Biuro Obsługi Klienta sklepu www.seart.pl) wskazując powód braku możliwości realizacji usługi. Wspólnie próbujemy znaleźć rozwiązanie, aby montaż odbył się jak najszybciej.

Czy ekipa może odmówić realizacji usługi?

Ekipa montażowa może odmówić wykonania usługi, jeśli jest ono znacznie utrudnione lub niemożliwe, na skutek okoliczności nie powstałych z winy ekipy, w szczególności w sytuacji, gdy:

  1. nie ma możliwości wykonania usługi w należyty lub bezpieczny sposób na skutek niespełnienia któregokolwiek z wymagań określonych w § 3 Regulaminu;
  2. w opinii ekipy montażowej miejsce realizacji usługi nie jest odpowiednio zabezpieczone, np. nie są zabezpieczone podłogi, drzwi lub ściany, w sposób gwarantujący wykonanie usługi bez uszkodzeń;
  3. montaż mebli jest niemożliwy lub znacznie utrudniony ze względu na stan lokalu, np. jego rozmiar lub stan podłogi;
  4. Klient stwierdzi, że meble są niezgodne z zamówieniem lub posiadają wady.

Jak złożyć reklamację?

Zgłoszenie powinno odbyć się w formie pisemnej na adres korespondencyjny Seart Group Sp. z o. o. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@seart.pl. Zgłoszenie powinno zawierać:

  1. dane Klienta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail);
  2. określone roszczenia;
  3. skan lub zdjęcie protokołu montażu;
  4. zdjęcie lub video obrazujące błąd wykonawcy w zrealizowanej usłudze.

Odpowiedź na reklamacje następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.

Czy mogę zmienić termin wykonania usługi?

Tak. Zgłoś konieczność zmiany terminu montażu poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie lub mailowo. Musisz to zrobić najpóźniej do godziny 15:00 w -przeddzień planowanej realizacji usługi. W przypadku zbyt późnego poinformowania o chęci zmiany terminu konieczna będzie dopłata za ponowny dojazd ekipy na miejsce realizacji usługi. Szczegóły znajdziesz w § 4 Regulaminu.

Czy mogę zrezygnować z wykupionej usługi montażu?

Tak. Zgłoś rezygnację poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z Biurem Obsługi Klienta. Musisz to zrobić najpóźniej do godziny 15:00 w -przeddzień planowanej realizacji usługi. W przypadku zbyt późnego poinformowania o chęci rezygnacji lub braku kontaktu w tym zakresie, opłata za usługę pozostaje bezzwrotna. Szczegóły znajdziesz w § 5 Regulaminu.


Regulamin usługi montażu

obowiązuje od 12/08/2024

Niniejszy Regulamin określa zakres usług świadczonych przez Seart Group Sp. z o.o. z siedzibą Kotlice 103, 26-020 Chmielnik, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego za numerem 1035186, REGON 525261895, NIP 6572978750, o kapitale zakładowym w wysokości 200.000 PLN na rzecz Klientów w zakresie montażu mebli zakupionych przez Klientów w sklepie www.seart.pl.

§ 1 Pojęcia

  1. Regulamin – niniejszy regulamin.
  2. Wykonawca - Expert Sp. z o.o. z siedzibą Kowalach, ul. Magnacka 15, 80-180 Kowale, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, Sąd Gospodarczy, VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000444403, REGON 12274396200000, NIP 679-308-78-60, o kapitale zakładowym w wysokości 205.000,00 PLN.
  3. Usługi – usługi montażu mebli świadczone przez Wykonawcę na podstawie konkretnego Zlecenia i Regulaminu.
  4. Klient – Konsument w rozumieniu art. 22 (1) kodeksu cywilnego, przedsiębiorca lub inny podmiot, posiadający zdolność do bycia stroną Zlecenia i przekazujący wszystkie niezbędne informacje w celu wykonania Zlecenia.
  5. Oferta – indywidualna wycena Usługi przygotowana przez Seart Group Sp. z o.o., ważna przez 14 dni od jej otrzymania.
  6. Zlecenia – zlecenia Usług składane zgodnie z procedurą zamieszczoną w § 2.
  7. Meble – towary zakupione przez Klienta za pośrednictwem witryny www.seart.pl.
  8. Lokal – lokal Klienta, w którym wykonywane są Zlecenia.
  9. Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w tym przedziale.
  10. Protokół montażu – protokół podpisywany przez Wykonawcę i Klienta po wykonaniu Usługi.

§ 2 Usługi

  1. Usługi świadczone są w Dni Robocze w godzinach 8:00 – 18:00.
  2. Wykonawca kontaktuje się telefonicznie z Klientem w celu umówienia terminu realizacji Usługi. Wówczas wskaże też planowaną godzinę rozpoczęcia realizacji Usługi.
  3. Wykonawca telefonicznie potwierdza Usługę z Klientem 30 minut przed realizacją.
  4. Klient zobowiązany jest zapewnić we wskazanym w Zleceniu terminie dostęp do Lokalu w sposób umożliwiający jego dokonanie.
  5. Zakres Usługi obejmuje:
    1. rozpakowanie Mebli;
    2. dokonanie pełnego montażu wszystkich elementów składowych zakupionego mebla zgodnie z instrukcją;
    3. ustawienie Mebli w Lokalu zgodnie z instrukcjami Klienta;
    4. wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań z domu Klienta do śmietnika Klienta lub komunalnego.
  6. Zakres Usługi nie obejmuje:
    1. przerabiania, modyfikowania lub innego ingerowania w Mebel;
    2. montażu, modyfikacji lub demontażu jakichkolwiek innych mebli, sprzętów lub przedmiotów poza Meblem, wskazanym w Zleceniu na Usługę;
    3. montażu, modyfikacji lub demontażu jakichkolwiek instalacji (wodnej, elektrycznej, gazowej, kanalizacyjnej, przemysłowej itp.);
    4. mocowania Mebli do ścian, podłogi, mebli lub innych elementów;
    5. zabezpieczenia Lokalu i znajdujących się w nim rzeczy na czas montażu;
    6. jakichkolwiek innych czynności nieuwzględnionych w Zleceniu.
  7. Wykonawca jest uprawniony do odmowy wykonania Usługi, jeśli jej wykonanie jest znacznie utrudnione lub niemożliwe, na skutek okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, w szczególności w sytuacji, gdy:
    1. nie ma możliwości wykonania Usługi w należyty lub bezpieczny sposób na skutek niespełnienia któregokolwiek z wymagań określonych w § 3 Regulaminu;
    2. Lokal według opinii Wykonawcy nie jest odpowiednio zabezpieczony do wykonania Zlecenia, np. nie są zabezpieczone podłogi, drzwi lub ściany, w sposób gwarantujący wykonanie Zlecenia bez uszkodzeń;
    3. montaż Mebli jest niemożliwy lub znacznie utrudniony ze względu na stan Lokalu, np. jego rozmiar lub stan podłogi;
    4. Klient stwierdzi, że Meble są niezgodne z zamówieniem lub posiadają wady.
  8. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca sporządzi protokół, w którym wskaże powód braku realizacji Zlecenia.

§ 3 Obowiązki Klienta

  1. Klient zobowiązany jest:
    1. uiścić opłatę za Usługę przed jej realizacją w oparciu o Ofertę:
      1. opłata w formie przelewu tradycyjnego na numer konta wskazany w Ofercie;
      2. dopłata kurierowi w momencie odbioru Mebli;
    2. być obecny w Lokalu w ustalonym terminie realizacji usługi;
    3. przygotować Lokal tak, by Wykonawca mógł bezpiecznie i należycie wykonać Usługę bez ryzyka spowodowania szkód, w tym zapewnić odpowiednią ilość miejsca w Lokalu celem wniesienia i złożenia Mebla oraz zabezpieczyć podłogę, ściany, drzwi, meble i inne rzeczy znajdujące się w Lokalu itp.;
    4. udostępnić Lokal ekipie Wykonawcy celem wykonania montażu Mebla;
    5. udostępnić ekipie Wykonawcy prąd lub inne media, jeżeli są one niezbędne do wykonania Usługi;
    6. na bieżąco współpracować z ekipą Wykonawcy w celu należytego wykonania Usługi, w tym wskazać miejsce do ustawienia Mebla oraz miejsce do wyrzucenia opakowań pozostałych po rozpakowaniu Mebla;
    7. zapewnić, by ekipie Wykonawcy nikt nie przeszkadzał podczas świadczenia Usługi, w tym zapewnić nadzór nad zwierzętami znajdującymi się w Lokalu;
    8. sprawdzić wykonanie Usługi po jej zakończeniu oraz podpisać Protokół Montażu, a w przypadku jakichkolwiek uwag, dodatkowo wskazać je w treści Protokołu Montażu;
    9. umożliwić wykonanie ekipie Wykonawcy zdjęć Mebla lub jego elementów, zarówno w trakcie, jak i po złożeniu, jak także zdjęć Lokalu w celu udokumentowania stanu Lokalu przed przystąpieniem do wykonania Zlecenia i po jego wykonaniu.

§ 4 Zmiana terminu realizacji Usługi

  1. Klient ma prawo do zmiany terminu realizacji Usługi.
  2. Zgłoszenie chęci zmiany terminu realizacji Usługi musi nastąpić najpóźniej do godziny 15:00 w przeddzień planowanego terminu realizacji Usługi poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
  3. Opłata za Usługę pozostaje bezzwrotna w przypadku braku realizacji Usługi bez zgłoszenia chęci zmiany terminu (patrz pkt. 2) § 4) lub zgłoszenia rezygnacji z Usługi (§ 5).
  4. W sytuacji zgłoszenia konieczności zmiany terminu realizacji Usługi w późniejszym terminie niż wskazany w pkt. 2) § 4, Klient zobowiązany jest do uiszczenia dopłaty z tytułu ponownego dojazdu Wykonawcy do Lokalu. Wysokość dopłaty zostanie wskazana przez Biuro Obsługi Klienta. Klient zobowiązany jest do jej uiszczenia w formie przelewu bankowego przed dniem realizacji Usługi.
  5. Celem zmiany terminu realizacji Usługi należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:
    1. telefonicznie na numer infolinii (601 316 615);
    2. mailowo (sklep@seart.pl).

§ 5 Rezygnacja z Usługi

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z Usługi.
  2. Zwrot środków za Usługę przysługuje, gdy chęć rezygnacji z Usługi zostaje zgłoszona do godziny 15:00 w przeddzień planowanego terminu realizacji.
  3. Opłata pozostaje bezzwrotna, jeżeli Klient:
    1. nie dokona zgłoszenia rezygnacji w terminie wskazanym w pkt. 2) § 5;
    2. nie będzie obecny w Lokalu we wskazanym terminie bez uprzedniego zgłoszenia chęci rezygnacji z Usługi.
  4. Celem rezygnacji z należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:
    1. telefonicznie na numer infolinii (601 316 615);
    2. mailowo (sklep@seart.pl).

§ 6 Reklamacje

  1. Seart.pl udziela Klientom 2-letniej gwarancji na Usługę, liczoną od dnia realizacji Zlecenia potwierdzonej protokołem. Gwarancja obejmuje obszar terytorialny Rzeczypospolitej Polskiej (towar wywieziony za granicę nie podlega gwarancji).
  2. Do zgłoszenia reklamacji związanych z niewłaściwym wykonaniem Usługi uprawniony jest wyłącznie Klient.
  3. Zgłoszenie reklamacji powinno odbyć się w formie pisemnej na adres korespondencyjny Seart Group Sp. z o. o. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@seart.pl.
  4. Zgłoszenie powinno zawierać:
    1. dane Klienta (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail);
    2. określone roszczenia;
    3. skan lub zdjęcie protokołu montażu;
    4. zdjęcie lub video obrazujące błąd Wykonawcy w zrealizowanej Usłudze.
  5. Odpowiedź na reklamacje następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.

§ 7 Dostępność Usługi

  1. Dostępność Usługi jest zależna od lokalizacji Lokalu oraz asortymentu.
  2. Celem potwierdzenia dostępności Usługi w danej lokalizacji, Klient jest zobowiązany do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
    1. telefonicznie na numer infolinii (601 316 615);
    2. mailowo (sklep@seart.pl);
    3. poprzez formularz kontaktowy na kartach produktu.
  3. Meble objęte Usługą oznaczone są ikoną na karcie produktu oraz posiadają formularz kontaktowy na karcie produktu celem uzyskania wyceny.

§ 8 Cennik

  1. Koszt Usługi uzależniony jest od Mebli – rodzaju i ilości – oraz lokalizacji Lokalu.
  2. Celem uzyskania wyceny Zlecenie, Klient jest zobowiązany do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
    1. telefonicznie na numer infolinii (601 316 615)
    2. mailowo (sklep@seart.pl)
    3. poprzez formularz kontaktowy na kartach produktu.
1